Velox Wipes NA - Bezalkoholové dezinfekční ubrousky,100ks refill

Kód: ML986
139 Kč 115 Kč bez DPH
Na cestě k nám

Impregnované ubrousky k šetrné dezinfekci a čištění neinvazivních zdravotnických prostředků a ostatních zdravotnických povrchů citlivých vůči alkoholu.

Velox® Wipes NA jsou ubrousky napuštěné tekutinou na bázi KAS a alkylaminu, určené k dezinfekci a čištění v jednom kroku. K účinné a šetrné dezinfekci a čištění neinvazivních zdravotnických prostředků a zdravotnického příslušenství citlivého vůči působení alkoholů. Pro zajištění každodenních provozních potřeb zdravotnického personálu.

Balení: 100ks

Detailní popis produktu

Charakteristika
  • Účinek na bakterie, kvasinky a obalené viry již od 1 minuty
  • Účinek na TBC již od 5 minut
  • Ihned k použití, zejména pro povrchy citlivé vůči alkoholu
  • Doporučeno pro ultrazvukové sondy i vyšetřovací lampy i inkubátory
  • Vynikající materiálová snášenlivost
  • Netkané ubrousky 13×20 cm, 23 g/m2

Balení: 100ks

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekce ploch a povrchů
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: