AdheSE Universal - adhezivum, VivaPen 2ml

Kód: 665156
2 159 Kč 1 928 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

Adhese Universal je jednosložkové, světlem tuhnoucí adhezivum pro přímé a nepřímé postupy vytváření vazby, které disponuje kompatibilitou se všemi leptacími technikami: samo-leptací, selektivního leptání skloviny i technikou total-etch. Adhese Universal se vyrábí v jedinečné formě obalu VivaPen, která umožňuje rychlé a pohodlné přímé intraorální nanášení adheziva za minimálního plýtvání, díky čemuž je nákladově efektivní. Předvídatelné výsledky: vysoká vazebná pevnost na dentinu i sklovině Balení 1 x 2 ml Adhese Universal VivaPen.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Adhese Universal je jednosložkové, světlem tuhnoucí adhezivum pro přímé a nepřímé postupy vytváření vazby, které disponuje kompatibilitou se všemi leptacími technikami: samo-leptací, selektivního leptání skloviny i technikou total-etch. Adhese Universal se vyrábí v jedinečné formě obalu VivaPen, která umožňuje rychlé a pohodlné přímé intraorální nanášení adheziva za minimálního plýtvání, díky čemuž je nákladově efektivní. Výhody: - Efektivní forma balení: každé balení 2ml VivaPen až pro 190 použití na jednotlivých zubech - Univerzální použití: pro všechny techniky vytváření vazby i leptání - Předvídatelné výsledky: vysoká vazebná pevnost na dentinu i sklovině Balení 1 x 2 ml Adhese Universal VivaPen.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vazebné systémy
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Určeno pro odborníky v oblasti zdravotnictví!

Tyto stránky a informace na nich obsažené jsou určeny výhradně pro odborníky v oblasti zdravotnictví a nejsou určeny pro širokou veřejnost.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že splňujete definici odborníka podle §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jste si vědom(a) rizik spojených s přístupem k těmto informacím, pokud nejste odborníkem.