Charisma Classic - mikrohybridní kompozit, stříkačka 4g

Kód: 5202A1H 5202A2H 5202A3H 5202A5H 5202AO3H 5202B1H 5202O2H Zvolte variantu
594 Kč 530 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (3 ks) Skladem (7 ks) Skladem (2 ks) Skladem (1 ks) Skladem (2 ks) Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Mikrohybridní kompozit, díky krémové konzistenci umožňuje snadnou a rychlou modelaci, nabízí vynikající leštitelnost s dosažením vysokého povrchového lesku. Rozsah odstínů umožňuje pohodlný výběr a dosažení odpovídajícího odstínu. Nabízí druhou generaci technologie plniva Microglass. Microglass II efekt - všechny indexy lomu matrice i plniva jsou optimálně sladěny, nová technologie nabízí vnitřní lesk a zvyšuje barevnou shodu až na 56%. Balení stříkačka 4g.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Mikrohybridní kompozit, díky krémové konzistenci umožňuje snadnou a rychlou modelaci, nabízí vynikající leštitelnost s dosažením vysokého povrchového lesku. Rozsah odstínů umožňuje pohodlný výběr a dosažení odpovídajícího odstínu. Nabízí druhou generaci technologie plniva Microglass. Microglass II efekt - všechny indexy lomu matrice i plniva jsou optimálně sladěny, nová technologie nabízí vnitřní lesk a zvyšuje barevnou shodu až na 56%. Balení stříkačka 4g.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kompozita
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Určeno pro odborníky v oblasti zdravotnictví!

Tyto stránky a informace na nich obsažené jsou určeny výhradně pro odborníky v oblasti zdravotnictví a nejsou určeny pro širokou veřejnost.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že splňujete definici odborníka podle §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jste si vědom(a) rizik spojených s přístupem k těmto informacím, pokud nejste odborníkem.