Primeprint Splint SF, 1kg

Kód: 6808856
21 145 Kč 17 475 Kč bez DPH
Na objednávku

Primeprint Splint SF je 3D tiskový materiál vyvinutý pro výrobu komfortních a přesných zubních dlah. Nabízí vysokou pevnost, rozměrovou stabilitu a zároveň příjemnou pružnost, díky které dobře sedí a zajišťuje pohodlné nošení. Je ideální pro stabilizační, ochranné i léčebné dlahy a perfektně spolupracuje se systémem Primeprint pro spolehlivé a opakovatelné výsledky.

  • Minimální tloušťka stěny: 1 mm
  • Pružné a odolné proti zlomeninám
  • Vysoký komfort nošení bez tahu
  • Snadno se leští
  • Bez MMA, THF-MA a TPO, bez chuti
  • Biokompatibilní
  • Kompatibilní s materiálovou jednotkou typu S

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skladování: Je třeba přísně zabránit vystavení fotopolymerních plastů jakémukoli slunečnímu záření nebo světlu.
Pryskyřicí plněné kazety by měly být vždy skladovány při teplotě mezi 15 °C a 28 °C bez ohledu na to, zda byla porušena jejich pečeť. Pokyny pro skladování jsou vytištěny na obalu a kazetě.
Pryskyřice má na obalu a kartuši vytištěné datum použitelnosti. Primeprint zjistí, kdy bylo překročeno datum expirace pryskyřice v kartuši nebo kádi, a upozorní na to uživatele.

Po otevření těsnicího štítku se odkryje větrací otvor. Kazeta musí být skladována větracím otvorem směrem nahoru, protože jinak může dojít k úniku pryskyřice. Na kazetu netlačte!

Doplňkové parametry

Kategorie: 3D TISKÁRNY
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Určeno pro odborníky v oblasti zdravotnictví!

Tyto stránky a informace na nich obsažené jsou určeny výhradně pro odborníky v oblasti zdravotnictví a nejsou určeny pro širokou veřejnost.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že splňujete definici odborníka podle §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jste si vědom(a) rizik spojených s přístupem k těmto informacím, pokud nejste odborníkem.