SDR Plus - kompozit, 2x1g universal

Kód: 61C130P
1 065 Kč –4 %
SDR Plus - kompozit, 2x1g universal
1 065 Kč –4 % 1 012 Kč 904 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

Zatékavý materiál typu bulk-fill SDR Plus. Jedná se o novou, vylepšenou generaci dosavadního materiálu SDR. Zde naleznete shrnutí klíčových výhod SDR Plus a rozdílů oproti původnímu SDR: STEJNÁ tekutá konzistence (pro dokonalou adaptaci v kavitě) STEJNÁ samonivelační schopnost (pro rychlou a jednoduchou aplikaci) STEJNÁ hloubka polymerace (až do 4 mm) NOVÁ řada odstínů - kromě Universal ještě A1, A2 a A3 NOVÁ indikace rozšířená o III. a V. třídu (spolu s I. a II. třídou) NOVÁ zvýšená odolnost proti opotřebení a vyšší radioopacita Balení 2 x 1 g stříkačka, 15 aplikačních koncovek.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zatékavý materiál typu bulk-fill SDR Plus. Jedná se o novou, vylepšenou generaci dosavadního materiálu SDR. Zde naleznete shrnutí klíčových výhod SDR Plus a rozdílů oproti původnímu SDR: STEJNÁ tekutá konzistence (pro dokonalou adaptaci v kavitě) STEJNÁ samonivelační schopnost (pro rychlou a jednoduchou aplikaci) STEJNÁ hloubka polymerace (až do 4 mm) NOVÁ řada odstínů - kromě Universal ještě A1, A2 a A3 NOVÁ indikace rozšířená o III. a V. třídu (spolu s I. a II. třídou) NOVÁ zvýšená odolnost proti opotřebení a vyšší radioopacita Balení 2 x 1 g stříkačka, 15 aplikačních koncovek.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kompozita
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Určeno pro odborníky v oblasti zdravotnictví!

Tyto stránky a informace na nich obsažené jsou určeny výhradně pro odborníky v oblasti zdravotnictví a nejsou určeny pro širokou veřejnost.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že splňujete definici odborníka podle §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jste si vědom(a) rizik spojených s přístupem k těmto informacím, pokud nejste odborníkem.