VITABLOCS Mark II for CEREC / inLab (5ks) I8

Kód: EC4A1CI8
1 664 Kč 1 486 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)

VITA Vitablocs Mark II for Cerec/inLab: Bloky z živcové keramiky s jemnou strukturou. Ke zhotovení inlejí, onlejí, částečných korunek, korunek ve frontální a distální oblasti, jakož i veneers v systémech CAD/CAM.

Výhody
- Homogenní mikrostruktura, proto lze dobře leptat, snadno leštit a obrušovat šetrně k nástrojům.
- Translucence umožňuje vynikající integraci z ní broušených náhrad do zbytkové zubní substance popř. zbytkového chrupu.
- Náhrady je možno individualizovat pomocí fazetovací keramiky Vita VM 9.
- Klinicky testována miliónkrát.
- Abrazní chování odpovídá přirozené zubní sklovině.

Balení 5 ks.

Detailní informace

Detailní popis produktu

VITA Vitablocs Mark II for Cerec/inLab: Bloky z živcové keramiky s jemnou strukturou. Ke zhotovení inlejí, onlejí, částečných korunek, korunek ve frontální a distální oblasti, jakož i veneers v systémech CAD/CAM.

Výhody
- Homogenní mikrostruktura, proto lze dobře leptat, snadno leštit a obrušovat šetrně k nástrojům.
- Translucence umožňuje vynikající integraci z ní broušených náhrad do zbytkové zubní substance popř. zbytkového chrupu.
- Náhrady je možno individualizovat pomocí fazetovací keramiky Vita VM 9.
- Klinicky testována miliónkrát.
- Abrazní chování odpovídá přirozené zubní sklovině.

Balení 5 ks.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vita
Záruka: dle podmínek výrobce

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Určeno pro odborníky v oblasti zdravotnictví!

Tyto stránky a informace na nich obsažené jsou určeny výhradně pro odborníky v oblasti zdravotnictví a nejsou určeny pro širokou veřejnost.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že splňujete definici odborníka podle §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jste si vědom(a) rizik spojených s přístupem k těmto informacím, pokud nejste odborníkem.